Loading

Správa sociálních sítí

Správa sociálních médií přesahuje pouhé zveřejňování aktualizací profilů sociálních médií vaší společnosti. Zahrnuje to také interakci s publikem a hledání nových příležitostí ke zvýšení dosahu a viditelnosti.

Co je správa sociálních sítí?

Správa sociálních sítí, nebo-li médií, je proces správy vašich online interakcí a obsahu napříč kanály sociálních médií, jako je Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, YouTube a Pinterest.

Než začnete sestavovat herní plán pro správu sociálních sítí, musíte zvážit, jaké nejlepší platformy sociálních médií jsou pro vaše podnikání. 

Facebook

Facebook má téměř 2,7 miliardy aktivních uživatelů měsíčně, kteří pocházejí z různých prostředí. Pokud jde o uživatelskou základnu Facebooku, je zde také pěkná rovnováha mezi pohlavími a věkovými skupinami. Díky tomu je skvělá sociální platforma pro podniky, které se snaží oslovit širší publikum.

Instagram

Instagram je skvělý kanál sociálních médií pro značky, které vytvářejí mnoho vizuálního obsahu. Publikum Instagramu bývá na mladší straně s více ženami než muži. Může to být skvělá platforma pro firmy prodávající produkty nebo služby související s módou, životním stylem, uměním nebo jinými vizuálně zaměřenými průmysly.

LinkedIn

 LinkedIn je platforma sociálních médií pro B2B značky, které cílí na podniky v různých průmyslových odvětvích. S LinkedIn můžete vyhledávat, komunikovat a sdílet obsah s lidmi na základě typu společnosti, odvětví nebo pracovního místa.

YouTube

YouTube se stal druhým největším vyhledávacím nástrojem na světě po Googlu. Do tohoto kanálu můžete nahrát svůj videoobsah, abyste mohli oslovit a spojit se s publikem. Díky neomezenému hostování videa může vaše firma publikovat tolik video obsahu, kolik chcete, a dále ho sdílet prostřednictvím jiných kanálů.

Twitter

Twitter má 321 milionů aktivních uživatelů po celém světě a má tendenci být tam, kde uživatelé jdou na novinky a trendy. Tato platforma je ideální pro značky, které se chtějí připojit ke konverzaci o trendových tématech ve svém oboru. Je to také skvělé místo pro sdílení obsahu s vlivnými a dalšími osobami, které by považovaly vaši značku za hodnotnou.

Pinterest

Pinterest je další skvělý kanál pro sdílení obsahu zaměřeného na obrázky. To se stalo nutností pro spotřebitele, kteří se zajímají o kutily, řemesla, domácí kutily, výživu, fitness, módu a další. Pokud vaše značka prodává produkt nebo službu, která je vizuálně vhodná, může být Pinterest užitečný.

Nezávazná poptávka

Leave this field blank

Kontakt

Instagram

Spojte se s námi

Shopping Basket